En annorlunda upplevelse

Inatt hænde något som aldrig hænt mig førut. Jag vaknade av att jag skrattade :) Det var kul! Tyværr kommer jag inte ihåg vad som var så roligt, men jag var med syskonen allafall.
Annars går jag omkring och flinar lite då och då om dagarna. Jag brukar tænka på vår familjs små egenheter. Mamma som skriker "Tyst, gå och lægg er" på kvællarna nær alla redan ligger i sin sæng och halvt sover.
Eller ja, det finns mycket. Mest tænker jag nog på Helenas och Kates fula miner. Då blir man glad:)

Nu håller jag på att koka potatis. Det vankas potatismos till middag.


Kommentarer
Kate

Haha, mamma är ju kung! STÄNG AV TV:N!!! haha =)

2006-11-22 @ 18:04:29
mamma

JA, jag är ju så lättstörd....

2006-11-22 @ 18:33:09
irene

Det ligger i generna...

2006-11-22 @ 20:10:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0