En bortsprungen hund

Boss har vart ute på æventyr dag. Markus var ute och byggde mur och Bos var løs.
I tre timmar hann han vara borta i Oslo innan Markus ringde mig och førklarade læget. Boss bor hos honom i veckan næmligen. Så han fick ringa polisen och så sa jag åt han att gå till Frognerparken och leta. Boss kan vægen dit. Først øver vægen dær han blev påkørd, sen lite småvægar, førbi sjukhuset, øver en væg, øver en fyrfilig væg och sen ær det bara rætt igenom kyrkogården så ær man dær.
På vægen dit ringde det i Markus telefon. En tjej hade hittat Boss och ringt polisen. Och vart var han om inte i Frognerparken. Galna hund!

42503-284

Och jag måste bara skriva om stædning igen. Jag skurade mitt ljusa golv idag nu nær Boss inte ær hær. Det blev underbart! Varje gång jag går i lægenheten och ser hur rent golvet faktiskt kan vara blir jag alldeles lycklig. Det kommer att få vara rent hela veckan också:) Lovely...



Dessa tænker jag bestælla:)

Nu ær det Grey´s Anatomy!


Kommentarer
mamma

Boss gillar Frognerparken... det är fint där. Men farligt. Säg åt honom att inte springa dit nå´t mera.
Åsså´ är det härligt att höra att du kan bli lycklig över ett rent golv.
Det blir jag med. Vuxenpoäng :)

2006-11-21 @ 22:15:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0