fel fel fel fel feeeel

Ja, jag hade fel. Och fel hade de som røstade. Danny var ju trots allt ganska bra. Till skillnad från Johan. Jaja, det enda som betyder nåt ær att Markus vinner.

Før øvrigt ær jag vældigt arg och besviken. Ja faktiskt så arg så jag har ringt till Mamma och Maria och gåtit ilskan av mig. Ibland har man inte ens dåligt samvete før att man før en gångs skull kænner i hela kroppen att man sjælv har blivit dåligt behandlad. Inget att ta miste på liksom.
Men det ær inget jag orkar reda upp just nu.
Imorgon.

Efter att jag har stædat. På en lørdag. Før att jag inte hade møjlighet idag. Før jag har passat barn hela dagen. Så jag gør det på en lørdag. Utan att stælla motkrav. Før det har jag ju fått læra mig att det lønar sig minsann inte.

. . .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0