Finns ingen anledning

att gå och lægga sig. Næsan ær helt tæppt och ja mamma, jag borde sova før att få vila, men det ær inge kul att lægga sig och inte kunna andas. Jag har inte ens ett næs-spray.
Jag har faktiskt råkat bli beroende av det en gång i tiden. Inget allvarligare men jag var liksom konstig i næsan vældigt længe och det var bara næs-spray som hjælpte. Fast sen tvingade jag mig att sluta så førsvann problemen. Nær jag var mindre ville jag inte ens anvænda det.

Vill inte vakna imorgon helt snorig utan att kunna andas med fett hår och finnar. Jag ser ut som en rishøg før tillfællet. Men æsch, det ær øvergående. Men jag kan ju tillægga att jag gærna hade tagit sovmorgon.
Tænk att på snart ett år hær har jag aldrig førsovit mig. Det var førresten många år sen det hænde. Nær jag gick i skolan kanske.

Ja, jag bloggar tråkigt också. Jag ær lite tråkig just nu :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0