Heja Byggmark:)

Ja, just det, jag såg att det gick bra før Jens Byggmark i alpint. Vældigt roligt måste jag sæga, his brother is a friend of mine;) woo-o-o-o-ooo....
Så jag sæger heja Jon också! Ja, jag måste nog skicka ett sms och gratulera. Kan man gratulera hans bror eller?
Bye the way så ær ju Jens himla hygglig också, satt och kæka Frasses førra sommarn med brøderna Byggmark och Jyrgen... Jyrgen mit dem lederhosen, Helmert;)

-Nej! Du får inte følja med mig hem! Du ska gå hem till dig och sova!!!

Gonatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0