Hemlængtan

Hemlængtan och længtan till sommaren... Snart ær det ju jul och då blir det Falun igen. Lovely Sjulsarvet.
Hær ær vægen HEM:
42503-281

Och nær återser jag Lycksele igen egentligen? Det kænns vældigt avlægset med mina planer på Island i sommar. Nær blir næsta gång jag vænder hem mot norr?

Barnvakten igår gick bra. Viktor ville inte sova helt på en gång, men då låg jag och sjøng en av hans favoritsånger som hans Farmor brukar sjunga før han:

"Min båt er så liten, och havet så stort, men Jesus har grepet min hand. Nær han styrer båten, då går det så bra, på veien till himmelens land"
Den ær så fin:)

Sen åt jag och Markus tacos och såg tv. Sen somnade vi i soffan i stuen och jag kommer inte ens ihåg vilken tid Dag & Vibeke kom hem. Då gick vi allafall ner och la oss och imorse skjutsade jag Macke till jobbet klockan sju. Nær jag kom hem igen somnade jag gott och sov alldeles før længe før att vara mig, 11.08. Men jag var såå trøtt!

Ska snart stæda lægenheten, næsta vecka ska Boss vara i stan så det blir skønt att kunna ha det rent ett tag.

42503-280

Ciao!


Kommentarer
mammselen

det lööööser sig....

2006-11-19 @ 16:18:14
Mi

det förklarar ju varför jag längtar hem så mycket just nu. För att du gör det. Alltid likadant, känner en på ett visst sätt så gör alla syskonen det.

2006-11-19 @ 17:12:35
helena

jag håller åp att längta ihjäl mig...inatt sov jag 15 timmar så du behöver inte må dåligt över att sover för länge...

2006-11-20 @ 15:05:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0