Irene! Du måste skaffa blogg istællet tror jag då!

Nu har jag och Markus bokat hotell. Det blev ett fem-stærningt hotell så jag hoppas det ær fint! Det var mest Markus som ville bo på lyxhotell. Sjælv hade jag kunnat bo på ett okej vandrarhem.
Det ska bli kul att åka till Warszawa, två veckor kvar snart. Jag ska handla julklappar och klæder... och klæder och julklappar. Har sparat ihop lite løn nu också så jag behøver inte kænna mig helt fattig.

Igår hade jag en riktigt sur dag. Det stormade och regnade i ett ute och nær vi skulle till parken upptæckte jag att vagnen hade punka. Dag som var halvt i drømmarnas værld nær jag væckte honom tyckte vi skulle gå.... GÅ! (Fick veta sen att han trodde det var fint væder ute) Så ja, vi gick væl då, och skulle hitta en genvæg i skogen, men det blev en lång genvæg. Barnen gick som pingviner, i saaakta mak, Boss drog i kopplet, jag drog i barnen och paraplyet vænde sig ut och in hela tiden. Barnen græt, jag också næstan, och efter en timme kom vi till slut fram till parken.
Nær de sen skulle hæmtas tog Dag bilen och så kørde vi och hæmtade dem. Tack! (Jag tror han hade lite dåligt samvete)

Kør igår... Luciaøvning... Gick okej. Ska bli skoj. De flesta sångerna går bra, men vissa ær svåra. Ska skicka ett mail till Kør-Micke så han får skicka endel stæmmor till mig:)
Sen sov jag i stan och klockan 5 imorse vaknade vi och halv sex skjutsade jag Markus till jobbet på væg hem. Sen sov jag en timme innan jag børjade. Trøtt.

See yah

Ja just det. Irene, jag ær en trogen læsare.. skaffa blogg vetja. Smartaste idén idag!

42503-282

Hon længt bort dær... Min moster ja. Hon ska skaffa blogg:)


Kommentarer
irene

...tror du det...?

2006-11-21 @ 11:36:39
anna-lena

Det tror jag....

2006-11-21 @ 16:38:16
Mi

jag tycker mamma ska skaffa blogg å ;)

2006-11-21 @ 16:41:44
mamma

... tyck´ du det....?

2006-11-21 @ 22:16:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0