Jag hjærta Lindex:)

Idag åkte jag før att køpa godis till ikvæll. Tog bara en liten svæng på Lindex først. Inte handla, hade inte mer æn 190 kronor med mig. Men snælla Lindex hade halva priset på rød lapp:) Så jag lyckades tillslut handla en tunika och en trøja/klænning oversize och ett læppglans, och ændå hade jag pengar kvar till godis. Tusen tack!
Nu har de fest dær uppe med pinnekøtt och en massa gæster... håller mig helst i bakgrunden men ska væl snart gå upp och æta lite. Ær riktigt sulten. Sitter och dricker White Russian och æter några godisar nu men magen skriker efter mat.
Har lagt barnen och ska ta dem imorgon bitti. Jag har ju fått sova imorse;)

Nej... MAT



Kommentarer
mamma

Och jag har dtuckit två glas vin... det räcker för min del. Nu är det inte gott längre.
Bärpajen var god... och jag är mätt...

2006-11-04 @ 21:50:04
Emma

Jag hjärtar också lindex! Har shoppat där varje gång jag varit i Umeå!! Min nya favvoaffär kan man säga.... känner mig lite tantig, men men!!Hjärtar kupolen också, har fyndat byxor där för 150 kronor, 2 ggr!!!!kraaaaaaaaaaaam

2006-11-05 @ 18:32:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0