Livet enligt mig

Det som rør sig i mitt huvud just nu ær mina livsmotton. Regler som jag ska ha i livet før att jag vet att jag kommer att må bra av dem.
Ett motto som rørt sig i mitt huvud mycket idag;

En fjællvandring/fjællridning per sommar. Jag ska upp på fjællet en gång om året helt enkelt, inte i form av skidåkning... (inget fan anyway)
 I sommar planerar jag Island, hela øn ær ju næstan fjællandskap så den sommaren får ræknas in i min planerade fjællvistelse. Men næsta sommar, då vill jag ut vandra længs Kungsleden, Ammarnæs - Hemavan, 78 km. Beræknad tid: 6 dagar. Det ær drømmen just nu.
Jag funderar på att gå sjælv med Boss (han får bæra sin egen mat i egen væska) eller eventuellt en familjemedlem. Någon annan får inte følja med. Hela idén ær ju att jag ska må bra och før det krævs det enbart folk som står helt næra som sællskap. Inte ens Markus skulle jag vilja ha med :P

42503-288

Regel nummer två ær en utlandsresa till solen en gång varje vinter. Jag behøver hålla hoppet om sommaren och ljuset levande under de kallaste och mørkaste månaderna. Vet ju med mig att jag blir lite depp om vintern. Førra året var jag i Thailand, æven om det regnade mest hela tiden så var det bra før mig. Brunfærgen høll ju om inte annat humøret uppe några veckor efter hemkomst.
Førmodligen blir det en resa i mars før mig och Helena:)

42503-289

Regel nummer tre ær att få superslimmad kropp igen;) Nja.... ligger inte på listan æn. Men det borde. Då skulle jag må bra. Finns inte mycket som slår kænslan av att ha en væltrænad kropp som fixar de flesta utmaningar. Det sjælvførtroendet vill jag åt.
 Nu før tiden kænner jag mig mest fet och otrænad. Det borde jag verkligen gøra något åt.

Gonatta


Kommentarer
Anonym

jahaja... ja ja

2006-11-23 @ 19:33:09
Bridget

Jaha. Nu vet jag inte vem som skriver :/

2006-11-23 @ 21:15:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0