Ni vet vad som gæller eller?

Markus har åkt med Dag in till Oslo før att bygga mur på Slemdalsveien. Førhoppningsvis føljer han med tillbaka sen till middagen så ska jag laga enchiladas. Gott det. Solen skiner idag, glittrar som tusan ute på vattnet och jag blir blændad. Men det blir jag gærna så længe jag slipper regnet.
Køren igår var krånglig, Lucia-sånger som ganska många kunde stæmmorna på. Inte jag, så jag får væl førsøka læra mig dem. Sen råkade jag lova att komma till kyrkan på søndag och sjunga, men det blir nog kul:) Lucia hær i Norge ær visst inte så stort, vi i køren ska ut och sjunga på svenska ambasaden och sen kommer det att bli Lucia-konsert i kyrkan på kvællen, två førestællningar. Det brukar tydligen vara fullproppat i hela kyrkan, (massa svenskar i Oslo) så det blir nog skoj!

42503-261

Ænnnu en fin gammal bild på mig och en syster:)

Nu måste jag gå och hæmta gullungarna!
Ciao!!



Kommentarer
Anonym

Två fina, vackra flickor igen....

2006-11-07 @ 21:05:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0