Ny klænning

Idag var jag och læmnade in min jobb-ansøkan på Lindex. De hade tagit bort lappen om att de søkte extrapersonal, så kanske det ær kørt. Men det kommer fler chanser. Just nu søker de bla en deltidsanstælld på optiker-affæren. Men det søker jag inte.
Efter Lindex gick jag på Kappahl och skulle kolla om de hade en klænning inne som jag hittade i ett reklamblad idag. De hade dem och jag køpte den. Den kommer från barnavdelningen;) Jættesøt. Jag køpte inte ens den størsta storleken.
Sen har jag vart och trænat med noll motivation i kroppen, kom mig igenom passet allafall. Fast ett tag var jag på væg att bara dra.

Regent har øst ner idag och jag høll barnen hemma. Det har gått bra, vi har bakat, lagat pannkakor, lekt, och vart ute i skogen och snubblat omkring.

42503-277

Imorgon ær det fredag igen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0