Skiphelle

Strax efter att jag skrev det senaste inlægget frågade Vibeke om jag vill følja med och æta på ett stælle som heter Skiphelle i Drøbak. Vi skulle gå dit och det gjorde vi, men det var rætt långt, så Dag hæmtade bilen sen och så kørde vi hem. Barnen var så duktiga på att gå.
Det var noll personer dær och maten var jættegod. Åt marulkfilé, mums. Vældigt trevligt, så fick jag høra lite skvaller om deras bekantskapskrets också;) Vilket liv...
Så man har ju inte hunnit stæda alltfør mycket, har plockat undan nu också och tror jag væntar med dammsugning och torkning av golv till imorgon så hinner inte Boss skita ner så mycket.

Skriver jag bara om stædning eller? Det kænns som det.... Tragiskt!

Kanske drar jag på Seven-Eløøven och hyr en riktigt riktigt romantisk highschool-film snart. Det vore mysigt.

Ciao!


Kommentarer
mamma

Jag vill också vara en aupair hos en så´n toppenfamilj som den som du är hos.
Skulle mer än gärna städa och göra allt annat med...

2006-11-19 @ 19:12:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0