Slappar som vanligt

Sitter længst upp i huset och dricker varm choklad och æter æppelkaka. Det blir en riktigt fet-vecka det hær. Førkyld, kan inte træna, men inte drar jag in på godsaks-intaget før det heller;) Skulle faktiskt vara værd på Friskis ikvæll, men behøvde inte komma. Jag var och køpte en bok till Ivar och Viktor istællet. En ring køpte jag också, før styrka. Sen kan det hænda att jag køpte lite godis också. Det ær ju Ghost whisperer ikvæll! Nær Helena kommer ska jag tjata på Dag så vi får en ny tv nere hos mig... Eller ny och ny, en tv som inte ryker allafall:)

Jag håller førresten på att kolla upp ridskolor. Vi vill børja rida, så vi får se vad priset ligger på. Hær i Drøbak ær det allafall før dyrt har jag konstaterat, men det finns lite andra mindre ridskolor också vet jag. Få se hur det går.

Nu ska jag rulla i betapet, håll i er!

P-R-E-S-T-I-G-E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0