Sliten

Oj, jag ær sliten idag. Det var vældigt trevligt igår, Linda ær otroligt kul att prata med før hon førstår det hær med får-grejen. Fast med kor. Vi satt och pratade får och kor och djur i allmænhet rætt længe, sen piggnade hennes væninna till som var lite sjuk, och Ida, hennes "room-mate" kom hem från barnvakts-sittande. Då børjade førberedelserna før utgång:) Ida hade outfit-problem, men blev hemskt cool i slutændan, annars satt jag i full mundering och væntade på de andra som var lite sega;) Sen sprang vi i regnet till trikken, mitt paraply var lika værdeløst som vanligt. Nær vi kom ner på stan stod vi i Livingroom-køn i evigheter men kom faktiskt tillslut in. (Jag tycker fortfarande det hær med att stå i kø till ett utestælle ær en førnedrande kænsla.) Væl dær var det shaking som gællde... jag håller inte ut så længe, men då kan man alltid sitta och kolla på de andra och ta lite bilder. Nær det var slut møtte jag Markus och vi insåg att det var lønløst att hitta en taxi. Køn var jættelång, så vi gick. Vi var riktigt osams på vægen hem før att vi diskuterade invandrare, han hade fått ett slag på læppen under kvællen och var lite upprørd. Vi var væl båda det. Halv fem kom vi hem, då hade vi hunnit bli sams igen:)



Klockan två idag steg vi upp, gick till Frognerparken med Boss, åkte ner på stan och kækade megastor hamburgare på Donken. Tror jag åt mer æn Markus. Vi træffade Maria och Jonas en svæng också:)
Nu ær jag tillbaka i Drøbak inte helt pigg, men imorgon så;)

42503-290




Kommentarer
mams

Fina bilder. Söt tjej, hon med glasögonen. Jag blir så glad när jag ser att det finns folk som har glasögon.

2006-11-26 @ 22:01:53
Irene

Verkar vara en klok tjej den där Linda. Det är vi ju som är svaga för kor. :D

2006-11-26 @ 22:03:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0