Snælla førældrar ???

Imorgon ska jag och barnen till Oslo och hælsa på Maria. Hon ska vara hær i helgen, men det ær enda gången hon kan træffa mig før sen ska hon baaara vara med Jonas. Jag måste åka in också før hon har inga pengar att ta sig någonstans med:( Ja, jag ær lite bitter. Før att hon inte kan træffa mig nåt alls i helgen.

Jag førsøker planera att Katarina och Helena får låna mammas bil vid den 18:e-19:e nån gång och åka ner till mig med lite av ena systerns saker, och sen hæmta hem mig. Det ær en toppenidé tycker jag!
Min andra nya fina idé ær nyårsfest hos Pappa :) Han får masa sig ivæg till Ingrid. Jag vet inte vilka som ska komma, men det verkar ju som att ingen av mina syskon har planerat nyår (?) Så om alla bjuder in lite folk så blir det sækert trevligt:)

 Jag tycker att mina førældrar ska vara snælla och givmilda såhær vid jul!

42503-267



Kommentarer
i

jobbigt att vara förälder till dig?

2006-11-23 @ 19:31:51
Mamma

Det här verkar utpressning. Det finns tåg och buss. Och så finns Markus.... Han kanske ska till Sverige till Jul?

2006-11-23 @ 22:00:56
Big

Neeej....... ja, det finns tåg och buss. Men om man vill gøra två flugor på smællen, kan de ju komma och hælsa på och ta med mig hem samtidigt. Vældgt bra ide. Markus ska jobba hela julen och nyår stackarn,,,

2006-11-23 @ 22:23:42
mamma

Ja, inte vill då jag göra två flugor på smällen...

2006-11-24 @ 17:12:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0