Va? Det regnar inte?

Førr i tiden brukade jag bli glad nær de visade på tv att det skulle bli sol. Nu før tiden blir jag vældigt glad om det inte regnar. Det gør det inte idag och det ær ju fullkomligt underbart.

42503-295

Barnen har vart glada och trevliga också:)

Om mindre æn två veckor åker jag och Markus till Warszawa också. Jag har værsta idylliska bilderna i mitt huvud om hur det kommer att bli. Lite mysigt snøfall, julpynt i staden, mørkt fast juleljus, och en massa gulliga julstånd på gatorna. Kanske jag blir besviken, men man kan ju alltid drømma;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0