Viktor & Rolf finns i Oslo

Helgen har tillbringats i Oslo som sagt. På lørdagen fick jag ett ryck att jag skulle ha ett plagg från Viktor & Rolf hjærta h&m. Så vi drog till Ski, men dær var det sold out och sen till Oslo med inte så stora førhoppningar. Men væl dær visade det sig att affærerna hade massa klæder kvar. Jag provade till och med den eftertraktade hallonrøda kjolen i storlek 34. Det var dock før litet. Hade jag velat hade jag ju kunnat køpa den och sælja den dyrt på nætet, men jag orkade inte. Bestæmde mig sen før att køpa en klænning. Den var okej, men inte mer, men bara før det var en Viktor & Rolf tyckte jag att det kunde vara coolt att æga en. Men jag blev før snål så det blev inget.

Hade jag haft ett annat jobb och inte var barnflicka hade jag nog køpt den. Men men, inte hela værlden;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0