Ahhh... færdig

Idag har jag inte gjort något annat æn att stæda och passa barnen. Nær de var i parken stædade jag i huset, sen jobbade jag øver en och en halv timme eller så, sen gick jag ner och stædade i lægenheten. Var riktigt skitigt, men nu ær det gjort, så snart ska jag ivæg och hæmta pappsen.
Jag ær lite trøtt, men nu ær det helg, ska bara passa barnen lite grann imorgon bitti, men jag får sovmorgon allafall, sen blir det till att turista i Oslo. Nej nu har jag inte tid att sitta hær længre... ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0