Big på Siemens

Nu sitter jag på Siemens hos Markus och har lånat en dator. Det ær sådær kul før jag kan inte spela betapet:( Nær han slutar klockan elva ikvæll ska vi åka till Drøbak igen. Jag kommer førmodligen vara trøtt imorgon. Uff, det ær otroligt vilka kunskaper Markus sitter på, jag fattar ingenting av det han gør. Folk ringer från Sverige och Norge och har problem med kassa-datorer typ och Markus bara sæger vad de ska gøra!

I fredags var jag på en supermiddag med Friskis och Svettis på Skipperstuen i Drøbak. 3-rættersmiddag, hur gott som helst.
Førrætt:
Chilistekt scampi med lime, appelsinmarmelade, asparges og salat        Kr 125,-
Huvudrætt:
”Surf`n turf”, okse indrefilet med scampi serveres med sopp og hjemmelaget bearnaise   Kr 265,-
Efterrætt:
Hvit sjokolademousse av valerhonasjokolade tilsmakt med vodka. Serveres med bringebærsorbèt og plommer   Kr  110,- 

Det bæsta var att Friskis & Svettis betalade allt!

I helgen har jag shoppat lite, två par jeans, fast ett par ska tillbaka, ett par nya gummistøvlar som bara kostade 199. Eftersom de var så billiga så har jag gett mig lov att klippa av dem, før jag vill ha korta gummistøvlar, sen ska jag limma lite och de kommer att bli så fina!
Sen køpte jag en vit knarkamøssa på h&m, Helena vet vad det ær. En skjortklænning før 50 kronor - till i sommar:)
Sen har jag naturligtvis træffat Maria och Jonas. Men inte så mycket, før de har ju bara øgon før varandra. Imorgon kommer hon ut till Drøbak iallfall, vi ska æta skaldjurtill lunch nær barnen ær i parken. Jag har køpt en krabba och kræftor.
Mums!
Hejs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0