Brandman Sam, hello?!

Jag ær så trøtt! Ikvæll ska jag lægga mig direkt efter ghostwisperer, før det vill jag ju inte missa. Dessværre får jag se det hær uppe, før igår nær jag satt igång tvn slocknade den och den børjade den ryka. Jag tror inte att den fungerar idag. Eller någon annan dag heller før den delen. Får vænta till jag får en ny:)
I måndags var Maria hær, det var en kul dag, kændes inte som jag jobbade. Markus var också hær. Nær vi læmnat barnen i parken gick vi hem och åt krabba och kræftor. Fin-fin lunch!
På kvællen åkte vi in till stan, jag hoppade øver køren och så gick jag, Markus, Maria och Jonas på bio. Filmen hette Hard candy och var inte så bra, men vi valde ju bort Devil wears Prada før killarnas skull allafall. Kom hem alldeles før sent och vakade som vanligt alldeles før tidigt enligt min hjærna.
Igår var Markus hær och byggde veranda. Efter jag slutade åkte vi till Ski och shoppade, men på vægen dit fick jag ångestattack øver hur lite pengar jag har så jag var inte riktigt motiverad nær vi kom fram. Markus dæremot køpte en Hugo Boss vinterkappa før 3600 (!) Fick med mig en ny væska och en kofta hem allafall. Koftan var på næstan 100 % rabatt så det var lov;)
Sen åkte vi hem och lagade tacos, och somnade som vanligt nær Markus ær hær, alldeles før sent. Men det ær ju så mysigt att bara ligga och prata alltfør længe.

42503-222


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0