Dagens grej:

Ivar har bajsat på toaletten!
Oj, vilken sensation! Fast tyværr var jag inte dær just då, men efter att han hade bajsat så sprang han runt och sa "Jag ska få godis av Gitta nu, jag ska få godis av Gitta!"
Så imorgon blir det godisutdelning:)

Nu har jag vart på gympa-pass, blev tillfrågad om jag kunde tænka mig att leda en grupp som skulle vara før ungdomar. Det kan jag ju tænka mig, men dæremot så tror jag inte jag kommer att stanna i Drøbak två år till. Dessutom har jag boxen i Lycksele dær det kanske finns møjlighet att vara ledare, men frågan ær om man vill. Jag vill ju liksom ha træningen.

Nu måste jag sova. Har precis ætit yoghurt med banan och alldeles før søta special-k-flingor. Och två mackor. Och en negerboll, før det bakade jag imorse, och de blev svingoda.
Sova gott!


Kommentarer
mammselen

Ivar är flink...
Och Viktor är det också.

2006-10-13 @ 19:49:14
mamma

Du måste väl inte binda dig för två år?

2006-10-13 @ 23:06:20
Mi

Det heter chokladboll ;) Puss och kram!

2006-10-14 @ 12:41:36
Emma

Vad duktiga dem är att gå på toaletten!! Jag kanske ska prova godis-tricket på mina gamlingar också.... vi har bajsplockat idag.... inte det trevligaste!!:D kram kram

2006-10-17 @ 15:51:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0