Efter en slitsam fredag

Så ær det nu helg. Det har regnat hela dagen och jag ær så himla less på det hær vædret. Men nu behøver jag inte gå ut på hela helgen om jag inte vill... Men det vill jag. Ikvæll drar jag till Oslo och stannar dær till søndag. Shopping imorgon, tur i Frognerparken med Boss blir det nog, och sen kanske fotboll och utgång på kvællen. Kanske jag ska træffa Daniel, en gammal væn från Falun på lørdagen också. På søndag ær det sjungning i kyrkan allafall. Så kvællen innan blir nog ganska lugn. Men jag har faktiskt inte festat sen kræftskivan vi hade på Slemdalsveien før længe sen.
Annars har jag setat och kollat in alla nya ministerposter, intressant... kollat in BigBrother-Jessicas nya brøst och allt annat mer eller mindre intressant på Aftonbladet.se.
Nu ska jag ta en dusch, sen blir det middag med førældrarna dær uppe innan jag drar in till stan.
Och nu ær det førresten inte många bananflugor kvar:)

Ciao!


Kommentarer
mammselen igen...

Jag förstår att det var mitt tips som gjorde susen.
Hälsar mammavalrossen...

2006-10-06 @ 17:50:06
Mi

Hoppas du får en bra helg! Min helg har börjat lugnt och ska så förbli! Det behövs ibland. Puss och kram!

2006-10-07 @ 23:24:45
mamma

Helena behöver en massa peptalk just nu... Från så många som möjligt, bara så att ni vet.
Fast ring inte så tidigt på dagen, för då sover hon.

2006-10-08 @ 11:34:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0