Falubo igen efter 7 år

Nu har jag officiellt flyttat från Lycksele till Falun... Kænns ju ungefær hur jobbigt som helst.
Men fick lov att gøra adressændring... orkar inte eftersænda posten hela tiden, dyrt blir det också, så lika bra den får komma hem till mamma med en gång.
Neej. Nu børjar det nærma sig att tænka øver vad man ska gøra med livet fram tills man har tagit sig in på polis. Før det gør jag en dag:)
 Lite tvekis om jag ska stanna i Norge ytterligare lite efter jul eller om jag ska upp till Norrland igen. Jag længtar ju dit och jag vill ju vara nærmare mina syskon. Men å andra sidan har jag det vældigt bra hær.
Efter ett år på samma stælle eller på samma jobb brukar det børja krypa lite i mig... Det nærmar sig.


Kommentarer
helena

jag ska också bli falubo snart igen, fast jag ska bo kvar i lycksele...men nånstans måste ju posten hamna...

2006-10-04 @ 21:06:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0