Ingen kan veta hur jag kænner

Ja Mamma, det ær Lisa och Kenneth på bilden dær nere. Jag satt och tittade på den før mycket igår, før till slut skickade jag ett sms till Markus och frågade om vi inte kunde åka till Åskilje och græva upp honom. Då tyckte Markus att jag børjade låta læskig. Men å, jag saknar min Kenny Starfighter så mycket.
Lilla Boss ær den finaste hunden på jorden också. Men jag blir så himla arg på han nær han inte fattar att han måste akta sig før bilarna. Sen får jag dåligt samvete før att jag har tagit i han, før han fattar førmodligen ændå inte. Det dær med dåligt samvete ær jag bra på.

42503-221

Imorgon børjar helgen igen. Jobba jobba jobba, helg. Jobba jobba jobba, helg. Børjar livet kænnas lite omotiverat kanske?


Kommentarer
Kate

Det där med dåligt samvete hör ihop med vår familj men det betyder ju bara att vi bryr oss egentligen.. Så man kan säga att vi är supergodhjärtade! =)

2006-10-19 @ 23:53:28
mamma

Men nu får du väl tänks efter lite. Gräva upp.... Och hur trevligt skulle det bli? På en skala, mellan ett och tio. Förmodligen -10.
Och dåligt samvete behöver man inte ha. Man gör ju det som känns bäst just när man gör det. Eller hur?

2006-10-20 @ 16:32:11
irene

dags för en djurkommunikationskurs kanske?? Det blir en 2:a helgen i november här.

2006-10-20 @ 20:58:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0