Jag ær inte hoppløs Mamma!

Jag har råkat tappa bort några viktiga papper om adressændringen, vilket orsakade djupa suckar hos Mamma. Men jag tycker inte det gør så mycket, før det går ju att skicka igen. Och det dær lipglosset jag ska få kommer væl så småningom. Jisses vad positiv jag ær idag då. Jamen dagen har vart helt okej. Jag har inte vart så trøtt som jag borde, jag har stædat och donat i huset, jag har trænat helt frivilligt, och barnen ær søta. Fast de har bajsat onødigt mycket idag... Men jag diggar dem och de diggar mig.
Min kropp ær så slut just nu, jag sprang ju hem från træningen också. Kan meddela att jag har gått samma stræcka från hemma till Seiersten 6 gånger idag. Undrar just hur långt det ær.

Och nej Maria, negerbollar heter just negerbollar, inte chokladbollar. Det fick jag læra mig nær jag var liten, fick inte du det?

Nej nu ska min kropp få vila. Det førtjænar den:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0