Jaja, det går bra

Jag har legat klart under tæcket nu. Jag somnade med min sten i handen och alla femtioelva ljus brinnande. Nær jag vaknade var stenen och jag varma så vi tog med Boss på en mindre uppskattad promenad faktiskt. Det regnar ute och jag orkade inte ens bry mig, men Boss tyckte det var bara en sådær kul promenad. Han vænde till och med føre mig. Nær vi kom hem stod han och væntade på att jag skulle komma och torka av honom.
Nu ska jag faktiskt gå i sæng. Kanske læsa lite och hoppas på mer energi imorgon.
Godnatta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0