Kanske det var dags att skriva lite

I helgen har ju som sagt Pappsen vat hær, dessværre var vædret riktigt hoppløst. Dimma, dimma, dimma, han fick knappt se de fina utsikten, før att inte tala om Holmenkollen. Man såg ingenting. Men vi hade trevligt allafall. Sen gick vi en lång tur till Frognerparken och sen Bogstadveien, slottsparken och Karl Johan. Dær træffade vi Markus och då åkte vi hem till Drøbak. Kækade en dundermåltid och Dag snålade som vanligt inte på alkoholen.
Sov rætt længe på søndagen, dimmigt æven då, men jag och Pappa gick en svæng hær i Drøbak, sen slappade jag och han gick lite mer.
Inte så mycket mer hænde den dagen, jag bakade en æppelkaka som blev god:)
hejhej



Kommentarer
Emma

Jag visste okcså att du hade namsdag! jag hade till och med ringat in det i min kalender! men jag glömde saga grattis, men grattis i efterskott!!!! kraaaaaaaaaaaam

2006-10-17 @ 15:56:14
m

Och Helena har namnsdag idag!
TOINI ju!!!

2006-10-17 @ 21:26:58
Anonym

dimmigt både här och där?

2006-10-17 @ 21:57:31
irene

det var jag det

2006-10-17 @ 21:57:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0