Polis i norrlands inland

Såg dokumentæren ikvæll om två poliser i Norrlands inland. Och jag kan mycket væl tænka mig att jobba så. Verkar ju som ett vældigt fint jobb måste jag sæga. Och jag længtar hem!

42503-231

Helt seriøst så skulle det passa mig så bra tror jag. Det ær væl ingen som kan tro det. Lika lite som ingen kunde førstå mig nær jag valde Lycksele framfør Stockholm.
Men å. I just love it. Det ær en helt speciell kænsla.

Idag har jag fått lite gjort ændå. Stædat lite. Klippt Boss, barnen hjælpte till, bakat æppelkaka... igen.

Och jag har beslutsångest. Igår køpte jag en sten før klarsynhet. Flourit.
Bye


Kommentarer
mamma

Jag förstår.

2006-10-30 @ 08:16:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0