popcorn och sallad

Det førsta jag gjorde nær jag kom hem från parken var att micra en påse popcorn med smør-smak. Jag var så sugen, och så værd det anser jag. Lite småjobbigt i morse med barnen. Ivar fick før sig att han skulle tvætta sig sjælv i handfatet efter han bajsat bla. Det var bløtt.... och skitigt..
Men nu skærpte jag till mig och lagade en sallad med bulgur, tomat, gurka, sallad, løk, ost och crabsticks. Den blev kjempegod:)

Nu ska jag væl hæmta barnen... ikvæll blir det box i Oslo tror jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0