Storm?

Nja. Mest regn tycker jag... Men klockan nolltvå inatt ska tydligen stormens øga vara øver Oslo-området. Ska stænga fønstret innan jag somnar. Annars ær ju Storm ett vældigt fint namn på en pojke tycker jag. Vet inte om det finns i Sverige men hær i Norge gør det det. Storm. Lite power i det namnet. Ær førresten inne på lite fornnordiska namn till mina framtida barn. Och norska namn. Jag tycker att Sunniva ær vældigt fint, men tydligen hade Markus haft nån hk-lærare som hette det... Inte før att vi planerar att skaffa barn, men før det kan man ju diskutera fina namn:) Førresten var ju Kenneth ett inte så fagert namn nær vi satte det på honom. Men nu ælskar jag ju Kenneth! Måste ju sitta på rætt mænniska / katt.

42503-230
Fatta vad stor den katten var! Stor och ståtlig, precis som han sjælv skulle ha uttryckt det...

Jag ska nog gå och lægga mig och læsa bok nu. Vibeke køpte tre bøcker åt  mig på sin senaste jobb-resa. Dina-bøckerna.
Natta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0