Welcome to Norway

Imorgon kvæll kommer Pappsen hit och hælsar på:) Kors i taket! Det blir kul, vi kommer att besøka Holmenkollen och Frognerparken kommer jag också ta med han till. Me likes Frognerparken... Kanske Boss får følja med och træffa lite vænner också.
På søndag vet jag inte vad vi hittar på. Dag och Markus ska bygga veranda, jag och pappa kanske kollar in Drøbak om inte Pappa också vill bygga:)

42503-219

Nu ska jag upp och grædda pannekaker och ikvæll blir det friskis. Æven om jag har grymt ont i ryggen sen box-passet i Oslo igår.
Ciao!




Kommentarer
irene

haha
Tror du verkligen att han vill ställa sig och jobba när han hälsar på dig?

2006-10-12 @ 21:18:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0