2:a September och tiden går

Gick inte upp førræn halv elva idag, vilket ær lite ovanligt. Brukar inte vilja ligga til mer æn tio. Men nær man sover mærker man inte att tiden går sakta och smærtan tar inte upp ens tid på samma sætt.
Hart vart en svæng på Amfi (køpcentret) idag delvis med familjen. Gick dit och tillbaka med Boss. Hittade en okej skjortklænning før 99 kronor som jag la undan till måndag. På måndag kanske jag ska in till Oslo och røsta førresten.



Sen gick jag och lekte lite med Viktor och han fick låna kameran lite. Tur att han ær givmild med sin bekymmersløsa barnsliga tillvaro...


Kommentarer
mammselen

Jag tycker verkligen om dina bilder. Eller Viktors... De är jättefina.

2006-09-02 @ 16:31:44
irene

superfina kort - jag ser att du frår goa kramar. Bra!

2006-09-02 @ 20:41:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0