Bønhørd

Ja! Idag på træningen fick jag ett rikskort på Friskis och Svettis. Det betyder att jag på onsdagar kan åka in till Oslo før att træna Box eftersom det finns dær! Yes:)
Annars ska jag gå och lægga mig nu. Eller. Jag måste først duscha. Så borde jag kanske æta nåt, men jag tror jag hoppar det.



Hær ær førresten en bild på min underbara klænning. På min underbara kropp. Ja, jag måste ju sæga nåt snællt om den nu nær jag var så elak i førra inlægget... Man ska vara snæll.

men jag ær arg, men jag får ju inte gnælla før mamma, så jag ær tyst nu. god natt


Kommentarer
Elin

Jätte fin klänning! Jg vill oxå ha! Jg har kollat lite på h&m men var inte helt begeistrad(lr hur det stavas). Ska till sthlm imorrn(din favoritstad, hehe) och se lite i affärer med Madelene. Då ska jag hitta mg en lr kanske två tröjklänningar, för det bara måste man ha i höst enligt Ebba! ehhehehe..Nu ska jag lägga mig och läsa en bok, som mamma säger att jag bara mååå läsa.vi hörs Kram

2006-09-27 @ 23:56:04
Emma

Värst va snygg du va då!! Värsta hotta bruden!! :D:D Har ni fint väder ni eller?? Här regnar det!fast det är ju marknad i alla fall!! kram kram

2006-09-29 @ 15:33:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0