Dags att sova igen tack och lov.

Ska snart hoppa i sæng och somna från allt. Skønt. Har vart uppe och ætit middag med Dag och Vibeke och vænner till dem. En av deras "vænfamiljer" har precis skaffat barnflicka från Sverige så jag har fått træffa henne också. Det var trevligt, men jag hade sækert kunnat vara ett bættre sællskap. Kan inte sluta tænka.
Fick en nedgång nær jag tænkte på sista gången jag såg honom. Ingen av oss ræknade med det hær.
Ringde till mamma och brøt ihop lite.
Imorgon ska jag førsøka att inte gråta alls.

Godnatt. Och tack alla som ær så snælla. Det hjælper lite...



Kommentarer
Elin

skulle vilja ha något klyftigt att säga som fick din smärta att försvinna!
skulle vilja vara hos dig och bara finnas där för dig!
jag å ulliz tänker på dig!
vi finns hos dig !!

(nothing else matters) =)
kram på dig!!!

2006-09-03 @ 14:59:01
Mi

Big! Det blir bättre, be strong! Man måste ner i hålet och sen börja klättra upp igen! Och när du är uppe igen kommer du känna dig glad, stark och lycklig! Låt det göra lite ont på vägen dit. Tänker på dig sis! Pussar och kramar!

2006-09-03 @ 22:25:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0