En dröm!

Åh, har precis kommit hem från stan och jag har hittat min höst-dröm:) En långärmad klänning som är så skön och som sitter så perfekt! Nu är jag glad:) Den är underbar. Köpte en till klänning också som dessvärre var lite trasig i sömmen, men det fanns ingen annan så jag tog den för halva priset. Kanske mamma kan fixa, för jag är inte bra på att sy.
Till Markus köpte jag ett par bling bling döskalle-örhängen, men de var så coola så jag tar dem själv:P
Annars har jag stämt fika-träff med Emma, och imorgon blir det Micke.
Ikväll ska jag laga mat hemma hos Pappa. Kanske går en sväng i svampskogen också.
Hejhej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0