Fet och ful

Aaaa....................... Jag vill inte! Det ær inge kul med tantgympa. Jag vill ha box. Jag vill ha lite motstånd. Jag ær fet och jag vill bort. Jag vill inte vara hær, jag vill vara hos mina syskon....................
Men nu ær jag hær. Utan syskon, och jag ær på væg till Friskis och Svettis. Børjar jobba klockan sex imorgon och ska stæda halva fucking dagen. Åååå.........................

Jag vill inte vara hær just nu. Finns inget spænnande.
Jag vill ha æventyr.
Det finner man ikke på Friskis och Svettis.
Jag vill ha Lycksele och box. Jag æger box.
Jag måste bara ta kontakt med Drøbak boksingklubb.
Men nu måste jag bara gå. Till tantgympan. Måste måste.


Kommentarer
mamma

Sluta gnäll....

2006-09-27 @ 21:02:21
mamma

Allt är inte roligt jämt.

2006-09-27 @ 21:02:49
irene igen

Men det skulle det inte bli liiiiiite jobbigt om du skulle vara med alla syskon? Jag menar; då fick du ligga i som en skållad råtta runt om i halvab landet - för su vill ju vara med mamma också (antar jag)

2006-09-27 @ 21:25:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0