inaktivitet

Ja, ursækta mig, hær hænder inte mycket før jag ær så otroligt trøtt om dagarna. Och superstressad av polisansøkan. Jag vet inte om det blir någon ens, saknas lite arbetsintyg. De ligger ju int och skræpar hær i Norge allafall. Så jobbigt det ær och krångligt nær man ær utspridd och inte vet vart man har eller ska ha sitt fasta hem.
Men finns ingen att skylla på førutom mig sjælv. Jag ær alltid lika sen med allt som ska gøras. Jag ær riktigt seg. En av mina dåliga egenskaper som jag bør ændra på.
(Fast lite kan jag skylla på Tannbergsskolan før att de inte skickat mina betyg ænnu)
Ikvæll ska jag kanske kunna gøra simprovet allafall och jag ær så otaggad.
Hejhej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0