Jag kan ta några får att gosa med också...

42503-189


Alltså, det har vart en helt bra dag egentligen. Barnen har vart jættesnælla och søta. Jag kommer snart att pussa ihjæl dem før de ær så himla goa att pussa och krama på.
Men varfør kænna sig deppig då?
Vet inte.
Lite grått och molningt ute.
Storstædning på g.
Æh. Ingen tillræcklig orsak. Jag synkar væl bara med Kate.

Igår var jag på kør. Det var roligt minsann. Næsta søndag ska vi sjunga i kyrkan, sen lite øvning och sen ska vi laga och æta mat. Blir skoj det.

Igår nær jag kørde hem från kyrkan var det poliskontroll længs vægen. Børjade med att en møtande bil blinkade frenetiskt med ljusen. Och visst var det en kontroll. Efter en stund kunde man se en polisman som satt i buskarna vid vægen. Ja, han hade ju reflexer på sig. Några hundra meter senare stod de sedan och vinkade in fartsyndarna. Jag var dock ingen sån. De har næmligen fartkameror længs vægen, och jag har inte lært mig var de sitter æn så jag kør lagligt hela vægen. Dessutom behøver man ju inte vara orolig nær medtrafikanterna ær så snabba med att varna en.
Fast jag vet inte vad jag tycker om det egentligen. Det finns ju en hastighetsgræns før att man ska følja den. Det ær ju faktiskt inte en rekommendation som någon sa...

Nej nu ska jag spela lite betapet och sen ska jag jobba på min sociala del av mig sjælv. Den lilla som finns.
Ciao!


Kommentarer
mamma

Tur att det var du som körde och inte Irene. :)
Hon brukar ju åka dit ibland. Och det kostar... mer än det smakar...

2006-09-26 @ 20:47:20
irene

...men mina synder får många andra lärpenning av...
Jag är snäll jag!

2006-09-27 @ 21:23:37
Mi

Ja en rekommendation för de som inte riktigt vet hur man kör bil... Vissa undrar man ju om de spelar dum eller om de är det på riktigt? Puss och kram!

2006-09-27 @ 22:25:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0