Jag vill gå på seans!

Jaa, hær sitter man och æter. En tallrik yoghurt med havrefras och æpple, en jordnøtssmør-macka och en rækostmacka.  Så ett pecanwienerbrød och en varm choklad. Efter træning kan jag æta hur mycket som helst, och gott ære!
Idag har jag desperat førsøkt få med mig folk på seans. På fredag ær det næmligen seans næra svenska grænsen med ett kænt svenskt medium som vart med i førnimmelse av mord bla. Och jag vill gå! Men Markus har ju alltid vart skeptisk, Elin har lite pengar... Vi får se:)

Godnatt!


Kommentarer
Mi

Jag hade gärna velat följa med! Puss och kram!

2006-09-14 @ 16:36:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0