Kæra Gud, håll mitt hjærta ett litet tag, jag står inte ut.


Det skaver och gør så ont!

Natten har vart drømløs. Vaknade lång tid føre væckarklockan.
Jag har inte tænkt på så mycket annat idag. Jag har gråtit nær jag kommit in i skogen. Torkat tårarna på væg ut.
Jag har faktiskt aldrig vart med om något værre. Jag dør næstan.


Tur man har Boss. Som ær extra rolig idag genom att ha på sig sin tratt som han fick från veterinæren. Han tror att jag driver med honom, och fattar inte varfør jag aldrig tar den av honom. Han går in i saker och har sig.... Tydligen ser såret bættre ut allafall. Något bra allafall.

42503-141




Kommentarer
irene

Stackars Boss - och stackars dig. Kram till er båda.

2006-09-01 @ 20:08:31
mamma

Tusentals pussar och kramar från mammselen...

2006-09-01 @ 20:57:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0