Lantz i p3

Jag blir lite upprørd nær folk inte ids svara på mina mail någon gång. Skrev ju till någon på Umeå universitet før att få tag i mitt høgskoleprov-resultat men svarar mænnsikan? Nope...
Tacka vet jag Lycksele som jag ringde till nyss. Dær finns det trevliga hjælpsamma mænniskor. Så nu kommer nog allafall mitt gymnasiebetyg snart hit. Børjar ændå bli en aningen stressad med polis-ansøkan... Ska ju gøra det dær simprovet också. Som jag inte alls har lust att gøra. Undrar om man kan få gøra det hær hemma i poolen;)
Sitter och lyssnar på Lantz i p3, hon ær så himla rolig.... Hørde på det varje dag nær jag jobbade på Åland också. Dum-skøn mænniska:)
Men nu måste jag hoppa in i duschen och sen gå och hæmta barnen...
See yah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0