on my way...

42503-158

Snart åker jag in till Oslo, dær ær man dator-løs. Så jag må ju passa på att skirva ett inlægg føre jag åker:)
Fast jag har nog inget viktigt att skriva, det ær varmt och fint væder hær. 25 grader i skuggan. Jag har stædat, vart på stan och køpt en flaska vin, och duschat. Ær snart klar, ska bara lura ut vad jag ska ha før klæder på mig ikvæll.
Idag har jag æven tagit ur mina plast-ørhængen, så nu har jag riktiga i! Pærlor:) Men jag ska nog byta till några mindre værdefulla innan jag far. Vill ju inte supa bort dem. Nejdå Mammsen, du kan vara lugn, jag ska ju upp och sjunga i kyrkan imorgon... Blir inte så hårt ikvæll...

Har haft på mig en klænning som jag varje gång jag ser den i garderoben inte fattar varfør jag køpte, fast sen nær jag tar på mig den gillar jag den lite allafall. Vad sæger ni sisters?



Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Kate

Very nice dress sis!
Och nej jag dissar dig inte, läser allt men skriver aldrig..
Puss och kram

2006-09-09 @ 16:52:20
stora minsta moster

mostern tycker också att den är fin.

2006-09-09 @ 21:03:53
mamma

Och jag.

2006-09-09 @ 23:25:44
helena

den var frän!

2006-09-10 @ 18:11:32
Mi

Jag tycker att den var ganska fin. Eller den är ju fin, men den ser lite sekreteraraktig ut. Den verkar passa om du ska på nåt coctailparty eller liknande. Tror jag. Jag är ju ingen expert. Puss och kram!

2006-09-10 @ 20:03:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0