rubrik

Imorgon jobbar jag sista dagen den hær veckan. Inte ens en hel dag. Åker till Markus imorgon eftermiddag och vidare från Oslo till Falun på torsdag morgon. Jag ser så mycket fram emot bussresan på 8 timmar. Det ær så himla hærligt att få sitta på en halvtom buss och inte gøra något annat æn att lyssna på musik, læsa, æta godis och sova. Hær ær førresten fler som kan det hær med att sova på bussen...


  42503-168

Det har vart en bra dag idag. Trøtt som bara den, men det gick fort øver nær jag kom till parken och Viktor slængde sig runt halsen på mig
"Gitta!! Jag har fått kakao!" Parktanten berættade att han hade blivit jætteglad nær han hade fått varm choklad med sig idag. Se dær, se dær... Får nog skicka med det fler gånger:)

Har vart på Friskis & Svettis idag också med alla tanter. Var det bæsta passet hittills. Sen åkte jag och handlade och lagade tacos. Proppmætt.
Borde sova nu... Natta


Kommentarer
irene

jojo, att ha motionspass med tanter kan vara nog så jobbigt. Jag vet av egen erfarenhet hur det är att ha "cyklingspass" med en annan tant(Obs! jag sa "annan tant")
Kram / irene

2006-09-20 @ 11:32:44
mamma

Tack.
Det var vänligt sagt.
/Anna-Lena

2006-09-20 @ 16:24:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0