Slø

Hær sitter jag och slø-jobbar. Barnen ær nere i lekerommet och jag sitter hær och blippar. Men sen ær jag riktigt slø idag också. Imorgon børjar ju allvaret med husstædning, och på torsdag børjar den superallvarliga barnvakten i fyra dagar ! Men det ska nog gå bra, Markus ska flytta hit då så det blir nog fint. Lite kul allt, fast jag ær nog vældigt trøtt på søndag skulle jag tro.
Annars har æven min livsgnista gått och gømt sig, men den kommer væl tillbaka snart. Den brukar det. Så misstrøsta inte, inte heller du Kate, den ær snart hemma igen. Du vet, den klarar sig ju inte utan dig alltfør længe...

42503-190

Tænk om man hade Glenneth hær att gosa ner huvudet i....

Ciao!


Kommentarer
irene

Du skulle ha sett Julle och Glenn när vi åkte från torpet i söndags. De låg sida vid sida på "hatthyllan" (eller vad det nu kallas) i bilen och var supersöta. Alla hade packat ner kameran i bagaget så det finns tyvärr ingen bild på dem - men du kan väl tänka dig?

2006-09-26 @ 18:25:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0