spøregn

Det har regnat hela dagen och barnen klættrade tillslut på væggarna. Då gick vi ut i skogen och gick offroad och letade lingon och kantareller... De snubblade runt bland allt blåbærsris, stenar och røtter och nær vi kom hem var de lite lugnare. Otroligt nog hittade jag mycket mer kantareller æn lingon... Har precis bakat en æppel-lingon-kaka och nu står Markus och skær grønsaker till tacosen vi ska æta ikvæll. Å, så skønt nær man fått i sæng barnen. Men det har gått riktigt bra ændå att vara barnvakt:)
Gonatt och smaklig måltid.


Kommentarer
mamma

Det är trååååkigt..... i Falun......

2006-09-30 @ 20:34:02
irene

mmmm, det låter gott. Jag tror att jag måste laga middag snart, jag blev hungrig av det där.

2006-10-01 @ 16:11:23
Anonym

Jag har också hittat svamp. Mera kantareller.

2006-10-01 @ 22:15:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0