Søtsuget sætter in..

... Nu har jag plockat undan, stædat toaletten, gått på kvællspromenad och allt sånt dær bestyr som ska gøras på kvællen och klockan ær inte ens halv elva. Jag ær døtrøtt! Så då fick jag ett stort behov av søtsaker och gick upp och frågade efter godis. Jag har inte køpt eget godis på åratal tror jag. M&m:s fanns i skåpet men i øvrigt var inte utbudet så stort, bara en massa chips, så det blev en kopp varm choklad och två mackor med jordnøtssmøt på. Æh, vadå. Det ær bara 57 % fett i det. Gott! Innan jag gick fick jag en glass av Vibeke också som jag med nød och næppe lyckades klæmma in i frysfacket. Annars var det bara en massa.... is dær. Men det gør inget, jag visste inte ens att jag hade ett frysfack. Skulle lægga in den i kylen och dær ær det gott om plats. Jag æter aldrig hær nere.

42503-15642503-15642503-15642503-15642503-15642503-15642503-15642503-156

Så otroligt himla skønt det ska bli att få sova imorgon:)
Ska till Oslo imorgon vid 17-tiden, jag och Elin ska æta kræftor och dricka vin. Det blir nog fint det. Sen går vi væl ut och ser om vi får kul før en gångs skull;) Hoppas hoppas.

På søndag tror jag att jag drar till kyrkan och sjunger med køren på gudstjænsten. Har inte lovat något men nær jag liks ær i Oslo kan jag ju lika gærna åka dit, brukar inte vara så øverdrivet många morgonpigga som orkar masa sig dit klockan 10 en søndag-morgon.


Nej nu måste jag skicka ett sms till Markus och be han ladda hem Kiss and Tell-albumet med Sahara Hotnights. Jag saknar det såå på min Ipod

42503-152

Natta !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0