Suck...

Kom ner hit igen efter att ha suttit barnvakt och tittat på idol + statsminister-duellen på tv. Så upptæcker jag att jag har glømt ta på Boss tratten... och han har kliat sig sønder och samman på eksemet. Han har rullat sig i min sæng också, tack før det..


Klicka inte om du ær kænslig...

Idag nær vi kom hem från parken satte vi oss och målade, drack varm choklad och lyssnade på Lars Winnerbæck. Det børjade regna ute så det blev riktigt mysigt.

42503-151

Såg ju på Idol som sagt, från Falun, men jag kænde knappt igen någon. Men det var kul allafall. Jag ær allafall fortfarande dalkulla i hjærtat:) Och norrlænning førstås!
Nu ska jag gå och lægga mig før jag ær sååå himla trøtt och sover før lite.
God natt


Kommentarer
irene

Heja!!

2006-09-07 @ 19:34:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0