Vad konstigt.

Så fick då Markus ett vælbetalt jobb i Oslo. Nu?!! Så vad ska hænda... En massa funderingar hit och dit men det slutar nog med att han stannar hemma. Jag vet inte vad jag tycker om det. Bara att jag inte vill uppleva de senaste dagarna en gång till. Nu har jag vart glad i två dagar, har ju pratat med honom en massa. Men jag antar att det bara ær att førflytta sig till depptræsket snart igen då...
"Det blir bedre Gitta" (Ivar trøstade mig nær jag hade hicka)
Ivar och jag har vart ute i skogen idag, och vi hittade några kantareller som inte var mini faktiskt:) Det var ju hur kul som helst. Så ikvæll blir det smørstekta kantareller tror jag.
Så har jag æntligen tagit mig till Oslo før att røsta. Fint att ha det gjort. Så har jag gjort en massa annat vettigt idag också, skickat efter betyg, fått nytt recept på Boss medicin, mailat Friskis& Svettis hær i Drøbak. Oj vad jag har trænat på att køra bil mitt inne i en storstad också. Utan att få panik... ;)
Man får ju passa på nær man har en bra dag.

Men just nu ær jag så trøtt.... Ciao

42503-148



Kommentarer
irene

Vilken underbart härlig bild på en likaledes unge (antar jag)

2006-09-05 @ 18:25:12
Anna-Lena

JAa du Irene... det är de härligaste, goaste, charmigaste, underbaraste ungar man kan tänka sig.
Och de kan leka "björnen sover"... ganska bra...
Det vet bamsebjörnen...

2006-09-05 @ 18:57:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0