Varning før ras.

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har mest legat och tyckt synd om mig sjælv.
*Legat på sængen och lyssnat på p3s webradio
*Spelat betapet
*Petat mig sjælv i magen med en penna i takt till musiken
*Stirrat ut genom fønstret
*Væntat på att tiden ska gå så att hjærtesorgen bleknar. (Fast det tar visst lång tid har jag hørt)

Sen kom Elin och hælsade på så då:
*Spelade jag betapet
*Lyssnade på p3s webradio
*Låg i soffan och tyckte synd om mig sjælv.
Nej, jag ær kanske inte værldens roligaste mænnsika att umgås med.

42503-147

Men solen lyste under eftrmiddagen, och den ska tydligen gøra det imorgon också.
Bakom molnen ær ju himmelen alltid blå.

God natt




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0