Vem sa att kantarellsæsongen var slut?

Mamma?

42503-194


En liter rensade kantareller har jag knåpat ihop idag. Jag ær rætt nøjd. Och glad. Det ær en sån himla skøn kænsla nær man hittar ett gæng kantareller under riset. Prova sjælv;)
Imorgon ska jag nog ut igen med barnen. Idag hade vi vagnen med, var ju på væg hem från parken, men det var rætt svårt att trilla en tvillingvagn på en smal stig. Tur att ungarna ær så skogsvana nuførtiden, så man inte behøver vara så værst orolig att man tappar bort dem.

Jag och Markus har precis ætit en dundermiddag och sett på idol. Ær hur trøtt som helst. Igen, men hoppar i sæng så fort idol ær slut, sen ær det bara till att hoppas att de sover længe imorgon. Till sju allafall;)
Sova gott!

Just det. Helena: Ankelboots som jag hittade før halva priset hær i Drøbak. Helt okej, fattar inte varfør de reade ut dem...
Irene: Jo, jag KAN tænka mig hur søta Glenn och Julius måste vart tillsammans. Men vad gør kamerorna i væskorna i skuffen? Tænk om ni får syn på en bjørn!

Och just det:

Grattis Mammeselen på fødelsedagen!
puss och kram


Kommentarer
mammselen

Tack!
På mina kantarellställen är kantarellerna slut. Jag måste hitta nya, som bara jag vet om.

2006-09-30 @ 08:57:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0